Mă motivează oamenii bine pregătiți. Cei care vorbesc din experiența proprie și care nu se feresc să-și arate slăbiciunile. Sunt oameni care au avut un parcurs profesional presărat cu eșecuri, dar care au știut să transforme greșelile în lecții prețioase. Pe trei dintre acești oameni am avut ocazia să-i ascult zilele acestea în cadrul TeCOMM eCommerce Conference.
Cei care au avut vreodată contact cu SEO, știu cât de volatil este acest domeniu. Sunt zeci de aspecte de care trebui să ții cont atunci când vrei ca site-ul tău să fie printre primele afișate în rezultatele căutărilor din Google. De la Ovidiu Joița (owner iAgency) am aflat ce se întâmplă, însă, când faci SEO de proastă calitate. Ovidiu ne-a povestit din propria experiență cum un site poate ajunge de pe locul 1, pe un loc +100, dar și ce poți face să-ți repari greșelile.
De la Mihai Pătrașcu am aflat care sunt riscurile unei campanii de Black Friday care nu a fost suficient de bine pregătită. Fondatorul evoMAG a vorbit despre propriile greșeli făcute în cadrul campaniilor de Black Friday, dar și despre aspectele esențiale în pregătirea unei campanii de marketing, care urmărește un impact mare, într-un interval scurt.
Poate cel mai motivațional discurs a fost dat, însă, de Jonathan Chippindale. Cu experiență acumulată la De Beers, BBC și Cambridge, nu aveai cum să nu îi sorbi cuvintele. Mai ales că a reușit să-și transpună experiența de 25 ani în marketing, în câteva sfaturi transmise nouă timp de 30 minute. Oricâte și orice fel de activități de marketing online vei face, până la urmă vânzarea se face tot între oameni: un om vinde, iar altul cumpără. Așa s-ar rezuma una dintre ideile pe care le-a prezentat și care m-a făcut să înțeleg capacitatea senzațională de analiză și sinteză pe care o are.
Și ca să revenim, oricâte ”mulțumesc” sau ”hai că poți” auzi, nu se compară cu povestea unui profesionist, care a pornit de unde te afli tu și a reușit să ”răstoarne lumea”. Mă bucur că am avut ocazia să-i ascult pe cei trei și nu numai, în cadrul TeCOMM eCommerce Conference.
Cei care au avut vreodată contact cu SEO, știu cât de volatil este acest domeniu. Sunt zeci de aspecte de care trebui să ții cont atunci când vrei ca site-ul tău să fie printre primele afișate în rezultatele căutărilor din Google. De la Ovidiu Joița (owner iAgency) am aflat ce se întâmplă, însă, când faci SEO de proastă calitate. Ovidiu ne-a povestit din propria experiență cum un site poate ajunge de pe locul 1, pe un loc +100, dar și ce poți face să-ți repari greșelile.
De la Mihai Pătrașcu am aflat care sunt riscurile unei campanii de Black Friday care nu a fost suficient de bine pregătită. Fondatorul evoMAG a vorbit despre propriile greșeli făcute în cadrul campaniilor de Black Friday, dar și despre aspectele esențiale în pregătirea unei campanii de marketing, care urmărește un impact mare, într-un interval scurt.
Poate cel mai motivațional discurs a fost dat, însă, de Jonathan Chippindale. Cu experiență acumulată la De Beers, BBC și Cambridge, nu aveai cum să nu îi sorbi cuvintele. Mai ales că a reușit să-și transpună experiența de 25 ani în marketing, în câteva sfaturi transmise nouă timp de 30 minute. Oricâte și orice fel de activități de marketing online vei face, până la urmă vânzarea se face tot între oameni: un om vinde, iar altul cumpără. Așa s-ar rezuma una dintre ideile pe care le-a prezentat și care m-a făcut să înțeleg capacitatea senzațională de analiză și sinteză pe care o are.
Și ca să revenim, oricâte ”mulțumesc” sau ”hai că poți” auzi, nu se compară cu povestea unui profesionist, care a pornit de unde te afli tu și a reușit să ”răstoarne lumea”. Mă bucur că am avut ocazia să-i ascult pe cei trei și nu numai, în cadrul TeCOMM eCommerce Conference.