marți, 1 ianuarie 2013

Aşteptările mele de la 2013

Nu mă aştept ca 2013 să facă minunile pe care 2012 nu le-a făcut. Sper doar că va fi un an în care nu mă voi mai enerva chiar în fiecare zi. Cel puţin asta mi-am propus. Mai sper că nu voi mai visa atât de des lucruri legate de job.

Mă aştept ca anul, care a început de aproape 18 ore, să-mi aducă o mai mare siguranţă în plan profesional. Cum se va întâmpla asta, nu ştiu nici eu exact. Important este că există intenţia. O să văd eu ce şi cum voi face pentru a o materializa.

Şi, bineînţeles, nu mi-ar strica nici un bilet câştigător la loto, dar, cum spuneam, nu mă aştept la minuni. Sper să fiu la fel de sănătos ca în anul care tocmai s-a încheiat, iar decembrie 2013 să ne găsească, pe mine şi cei dragi mie, cel puţin la fel de bine ca acum.

Niciun comentariu: