duminică, 4 martie 2012

E bine că se mai difuzează şi altceva în afară de fotbal

M-am bucurat astăzi când am observat că pe GSP TV pot urmări în direct Campionatul Naţional de Seniori de la Buzău, la tenis de masă. Din păcate eram de serviciu astăzi şi nu am apucat să văd decât semifinala pe care Bernadette a câştigat-o, în compania lui Daniela Dodean. Am înţeles că atât Berni, cât şi fratele ei, Hunor, au câştigat finalele şi sunt noii campioni naţionali la seniori. Felicitări lor!



Felicitări şi GSP că difuzează şi altceva în afară de fotbal. Mi-e greaţă de fotbal. Când o să aud că o echipă românească a ajuns măcar în semifinala Champions League o să mai vreau să urmăresc un meci de fotbal. Până atunci, însă, cred că jucători de tenis de masă merită mai multă mediatizare decât Torje sau Becali.



În tenis de masă, haltere sau gimanstică sunt antrenori şi sportivi care munceasc pe rupte, fără sărbători şi cantonamente în Antalya, fără salarii de 20 mii euro. Sunt oameni pe care nu prea-i bagă nimeni în seamă, dar care fac întradevăr cinste României.

Niciun comentariu: