sâmbătă, 3 martie 2012

Acum mă credeţi?

Ce vă ziceam eu în urmă cu 3 săptămâni? Că americanii poftesc la petrolul Iranului. Şi că o să-l ia cu forţa. La fel cum au făcut de altfel până acum cu toate statele arabe, unde, vezi doamne, au impus pacea.

Ei uite ca mi se confirmă lucrurile. Obama declară că sunt pregătiţi pentru un răspuns în forţă la înarmarea nucleară a Iranului. "Cred ca guvernul israelian stie acest lucru, ca eu, in calitate de presedinte al SUA, nu joc la cacealma. Pe de alta parte, eu nici nu pot sa spun cu voce tare, exact care sunt intentiile noastre. Insa eu cred ca si Iranul dar si Israelul isi dau seama ca vorbim serios atunci cand SUA spune ca este inacceptabil ca Teheranul sa detina o arma nucleara.", citează The Guardian. (stirea e luată de la http://stirileprotv.ro/stiri/international/sua-si-israel-gata-sa-atace-iranul-presedintele-obama-nu-joc-la-cacealma-vorbim-foarte-serios.html )

Ce am mai citit şi m-a amuzat a fost faptul că tot Obama le spune israelienilor ca un atac armat asupra Iranului nu ar rezolva nimic. :)) Să nu cumva să le fure petrolul, înainte să apuce să pună mâna pe el.

Da îmi place ce strategie bine pusă la punct au: inventează probleme care ar afecta umanitatea, iar apoi, ei, americanii, vin să salveze planeta, întocmai ca în Independence Day.

Niciun comentariu: