luni, 9 ianuarie 2012

Eu zic că e bine

Am citit încă de joia sau miercurea trecută că s-a schimbat conducerea la TV Bistriţa. Anunţul făcut suna cam aşa: "Potrivit deciziei asociatului unic al SC Media & Image SRL Bistriţa, începând cu data de 5 ianuarie 2012, administratorul neasociat, Doamna Borşia Dorina, a fost revocată din funcţie. Drept urmare a acestei situaţii, postul de televiziune local TV Bistriţa aflat în licenţa firmei, revine în administrarea asociatului unic Doamna Brătfălean Viluţa-Mihaiela, cu aceeaşi dată". 

Acum sincer să vă spun mi-e greu să cred că a fost revocată din funcţie. Eu cred, de fapt sunt aproape sigur că a plecat de bună voie de acolo. Şi spun asta pentru că ştiu cât s-au zbătut să plătească salariile şi datoriile. Ea şi fostul director "au muşcat mai mult decât au putut mesteca". Au fost doi oameni fără experienţă în televiziune, care s-au străduit timp de 17 luni să facă lucrurile să meargă. Şi nu au reuşit, s-a văzut în ultimele luni în special. 

Faţă de mine unul, cel puţin, doamna Borşia s-a comportat mereu cinstit. Şi pentru asta îi mulţumesc. Acum că s-a schimbat conducerea eu zic că e bine. E bine pentru că Mihaela e cea care a ţinut televiziunea în spate atâţia ani. Acum că e şi odihnită o s-o poată pune pe roate din nou. Sper cu mai puţine cancan-uri ca înainte.

Cât despre noul director, sper să nu fi muşcat şi el mai mult decât poate mesteca.....

Niciun comentariu: