sâmbătă, 29 octombrie 2011

"Deci zvonurile sunt adevărate"

Pentru că multa lume m-a întrebat, am hotărât să confirm: zvonurile sunt adevărate. Am demisionat de la TV Bistriţa şi am trecut la Direct TV. O să spun la fel ca atunci când am demisionat de la Realitatea TV Bistriţa: motivele sunt personale.

Sunt convins că o să apară, dacă nu au apărut deja, speculaţii cum că e voba de politică, bani sau mai ştiu eu ce. A fost o perioadă frumoasă şi la TV Bistriţa. Sper că, la fel ca la Realitatea am reuşit să fac ceva bun în anul cât am stat acolo, să las ceva în urma mea şi sper că am contat într-o măsură sau alta. Le mulţumesc celor de acolo că au investit încredere, timp şi resurse în mine.



Cât despre Direct TV, şi aici am găsit oameni capabili, dornici să facă lucruri de calitate. Măsura în care o să şi reuşim o vor aprecia cei care vor alege sau nu să se uite la acest post.

Dacă la TV Bistriţa mă ocupam de tot ce înseamnă realizarea jurnalului, la fel voi face şi la Direct TV. Doar că aici, pentru cei care nu au aflat deja, sunt două grupaje informative, unul de 5 minute, care este difuzat la ora 18, iar altul de 15 minute, care este difuzat de la ora 19. Totodată, între orele 18 şi 19 voi realiza şi News Show, o emisiune în cadrul căreia voi dezbate, ceea ce eu voi aprecia a fi, principala ştire a zilei respective.

În paralel voi continua să lucrez şi la consolidarea platformei on-line Reţeaua Transilvania-TV News. Pentru câteva zile site-ul nu va fi disponibil, deoarece se fac modificări de natură tehnică. Duminică seara, din câte am înţeles, va reveni la normal.

Mult succes tuturor în continuare!

Niciun comentariu: