luni, 19 septembrie 2011

Despre Reţeaua Transilvania Tv News

Nu este o televiziune aşa cum crede toată lumea. Nu are nicio legătură cu Transilvania Channel. E o nouă publicaţie on-line regională, care funcţionează deocamdată în 5 judeţe. Este vorba despre Bistriţa-Năsăud, Hunedoara, Maramureş, Sălaj şi Satu Mare. Vor urma şi Cluj, Mureş, Alba şi multe altele.

http://bistrita.nasaud.transilvania-tv.ro

Pe facebook ne găsiţi cautând Transilvania Tv



Deocamdată la nivel judeţean eu mă voi ocupa de tot ce înseamnă partea editorială şi financiară. Pentru administrare există deja oameni. Nu mi-am propus să umplu zilnic pagina cu absolut orice noutate, care apare în comunicate sau pe site-urile instituţiilor. O voi umple cu ce cred că ar vrea lumea să afle. Nu mi-am propus să fie nici cancan, nici predominant politic. Câte puţin din toate.



Un element mai deosebit este secţiunea video. Pe cât de des îmi va permite timpul voi adăuga şi materiale video la ştiri. Deocamdată la secţiunea video puteţi vizualiza câteva clipuri adăugate până acum. Totodată are şi o secţiune foto. La fel, în măsura în care pot, toate evenimentele o să aibă galerii foto, asta în condiţiile în care n-o să pot adăuga video.



Comentariile sunt la liber. Bineînţeles dacă voi considera că se încalcă limita decenţei le voi şterge. În stânga este o căsuţă pentru mesaje, iar în dreapta o căsuţă care face legătura cu pagina de facebook. Dacă vreţi, daţi un like.

Aştept criticile voastre. Constructive, evident. :p

Un comentariu:

. spunea...

Bafta Vlad! La mai mare! Spor si sanatate!