sâmbătă, 4 iunie 2011

Mania Robotzilor

M-am mirat ieri ce amploare a luat seria Robotzii. Adică a început pe youtubede vreo 3-4 luni şi a ajuns la propriul site şi acum la TIFF. Pentru cei care încă nu au aflat (deşi mă îndoiesc) este vroba despre un episod săptămânal de animaţie, de 2-3 minute lungime, care are ca "eroi" 2 robotzi, paznici la un depozit de naiba ştie ce. Seria a ajuns la episodul 19 şi poate fi văzută pe http://creativemonkeyz.com/



Pe cei care stau în spatele seriei de succes îi puteţi găsi şi pe facebook, youtube şi mi se pare că şi pe twitter. Pe unul dintre ei am avut plăcerea să-l cunosct când eram în liceu: Codin Sebastian Pop, clujean. E student sau a fost la film, tot în Cluj. În proiect e implicată şi prietena lui şi alţi 2 amici. Gaşca Creative Monkeyz o să fie prezentă şi la TIFF, care se desfăşoară zilele astea, tot la Cluj. (toate lucrurile faine se întâmplă la Cluj)



Ce m-a mirat la sau mai bine zis ce m-a determinat să scriu acum despre ei, este faptul că ieri, la conferinţa de lansare a Săptămânii culturii chineze la Bistriţa, i-am auzit vorbind pe Mihai Ruşti, purtător de cuvânt al primăriei şi Cristi Munţiu, coordonator direct al proiectului, despre seria Robotzii. M-a mirat că a pris şi la oameni care nu sunt neapărat în anii adolescenţei. Dovadă că internetul este o rampă esenţială de lansare în zilele noastre, pentru orice ai face.

Un comentariu:

Anca spunea...

stai sa iti spun..cu dl. Rusti dezbat subiectul Robotzi-lor de fiecare data cand merg la primarie:))...ne reamintim reciproc cand apare cate un epidod nou...:))