joi, 16 iunie 2011

Ce urât arată Răzvan şi Dani!

Aţi observat vreodată ce urât arată de multe ori Răzvan şi Dani? Da, mă refer la prezentatorii matinalului de la Antena 1. Aţi observat că de multe ori sunt nepieptănaţi, nebărbieriţi, cu cearcăne şi îmbrăcaţi total aiurea?



Astăzi vreau însă să mă refer în special la Dani Oţil care era într-o formă "de zile mari". Ştiţi cum atunci când dormi îţi rămâne câte o şuviţă total aiurea în cap, care stă strâmb orice i-ai face? Ei avea câteva de astea în cap astăzi Dani. Plus, era nebărbierit cam de 2-3 zile. Şi nu avea barba lăsata mai mare şi aranjată nu ştiu cum, era doar nebărbierit. Plus de asta, avea o bluză, un fel de tricou, dar era din acela modern cică, cu un guler larg, de-ţi ajunge până la coşul pieptului. Mie nu îmi plac genul acela de tricouri.




Poate nu mai înţeleg eu ce înseamnă să lucrezi în televiziune; poate nici cei care m-au învăţat cum trebuie să arăt când apar la televizor nu aveau habar; poate nici părinţii mei care mi-au spus că la şcoală, slujbă sau oriunde ieşi din casă trebuie să arăţi îngrijit nu ştiau nimic. Cu siguranţă însă, producătorii e la Antena 1 ştiu mai bine ce vrea lumea să vadă dimineaţa când se trezeşte, adică un om la fel de obosit şi neîngrijit ca ei când se dau jos din pat. Sau poate lipsesc producătorii şi atunci se explică de ce arată Dani de parcă n-ar fi ieşti de 3 zile din casă.

P.S. O să pun şi o poză când ajung la redacţie, pe care am făcut-o cu telefonul. Acasă îmi face figuri usb-ul. Cele de sus sunt preluate: prima de pe TV Mania, a doua de pe a1.ro.

Niciun comentariu: