miercuri, 6 aprilie 2011

Mulţumiri şmecherilor

M-am gândit mult şi cred că ar cam fi cazul să le mulţumesc tuturor şmecherilor din trafic. Mi-am dat seama ca din cauza lor, ajung mai repede la lucru în fiecare dimineaţă şi tot ei mă ajută să rup monotonia zilnică.



Ştiţi de care şmecheri vorbesc, cei cu jeep-ane şi alte maşini luxoase; cei care parchează exact acolo unde vor; cei care veci nu dau prioritate pietonilor; cei care calcă pedala până la fund pentru că maşina lor poate accelera de la 0 la 100 mai repede decât îmi aprind eu ţigara. Şi exemplele ar putea continua.



Ei, de când am redacţia în celălalt capăt de oraş (eu locuiesc la BIG) am avut ocazia să umblu mult pe jos, atât dimineaţa, cât şi seara. Am de traversat numeroase treceri de pietoni. Şi chiar ieri am realizat cât de mult mă ajută faptul că le traversez în viteză, de frică să nu mă calce şmecherul care accelerează când mă vede că traversez şi trece intersecţia cu mult peste limita legală de viteză. În loc să fac 30 de minute până la birou, fac 20. Ajung mai repede, am timp şi de o gură de cafea.

Le mulţumesc de asemenea pentru faptul că parchează pe întreg trotuarul, astfel încât îmi dau ocazia să mă plimb pe carosabil şi să rup monotonia zilnică cu o doză de adrenalină chiar şi când merg la piaţă. Viaţa mea e mai frumoasă datorită şmecherilor cu jeep-ane.




Sunt convins că şi cei care circulă zilnic cu maşina au vrut, dar nu au avut ocazia, să le mulţumească şmecherilor din trafic pentru faptul că îi ajută să îşi îmbunătăţească reflexele, să fie pregătiţi să tragă de volan sau să frâneze chiar şi atunci când au prioritate, pentru că ei şmecherii le taie calea, fără să semnalizeze, chiar şi în sensurile giratorii. Oricum îi mai aud cum îşi multţumesc atât cât pot cu claxonul, iar şemecherii răspund cu o privire aspră, acoperită de ochelarii de soare Dolce & Gabana, întocmai ca cea a domnului Trandafir.



Şi nu în ultimul rând, cred că le mulţumesc cu siguranţă şi cei pe care i-au trimis la ceruri, din neatenţie. Fără să vrea, şmecherii cu jeep-ane i-au scăpat pe mulţi pietoni, şoferi şi pasageri de chinurile unei vieţi grele şi i-au trimis în paradis.

Mno, mulţumim frumos!

Un comentariu:

cy spunea...

gogule ai putea adauga shi asta :D http://www.youtube.com/watch?v=FB6YOFf_oDk