miercuri, 9 februarie 2011

Te miri unde...

Te miri unde te poartă viaţa. Oameni care copilăreau printre betoanele bistriţene, prieteni, colegi, vecini au ajuns departe. Le-am văzut viaţa în fotografii, pe facebook, aşa cum arată ea acum. Unii sunt în Italia, alţii în Dubai, unii în Bucureşti, alţii peste tot. Observ un lucru: puţini, foarte puţini, dacă mă gândesc bine este vorba despre unul sau doi care au ajuns ce se gândeau că o să ajungă. Şi nu mă refer la visele din copilărie de a a ajunge astronaut, ci la cele din liceu, când te deştepţi puţin. Poate le e mai bine aşa. Poate nu. Mă bucur că am reuşit să fac ce mi-am propus în viaţă. Cel puţin până acum.


Destinul este un concept aşa vag, cu atâte feţe şi interpretări. Totuşi parcă mi-e mai cald să mă gândesc că şirul vieţii nu e "în bătaia vântului". Şi zic şi eu, ca atâţia alţii înaintea mea, oare ce va fi să fie peste x ani?

Niciun comentariu: