sâmbătă, 8 ianuarie 2011

2010 -> 2011

A trecut şi 2010. Mi-am tras şi eu linie la final de an ca tot omul şi mi-am dat seama că am avut un an banal, fără prea multe realizări. Doar pe final, chiar în ultima jumătate a lunii decembrie, când a intrat Cristina din nou în viaţa mea s-au mai agitat apele :p

Crăciunul l-am petrecut cu câţiva prieteni dragi mie, la colindat. Revelionul la fel, numai că la Şieu Odorhei. Am rămas şi cu o răceală zdravănă după cele două zile de chef.

Pentru 2011 îmi doresc să termin şcoala de şoferi şi să mă mut în chirie. Anul a început firesc, direct în pâine cum s-ar zice. Observ că Razia televizată este încă în vacanţă. De asemenea la început de an se fac din nou mişcări prin presa bistriţeană. Baftă celor care şi-au dat demisia şi spor la muncă celor care s-au reangajat la altă instituţie media.

Niciun comentariu: