duminică, 5 decembrie 2010

Vizite oficiale

Anul acesta, în special în a doua sa parte ne-a adus politicieni frumoşi la Bistriţa. Lideri de partid, miniştrii, parlamentari şi europarlamentari, am avut de toate. A venit Ponta să-l înscăuneze pe Radu; a venit Daniel Constantin cu ai săi conservatori; a venit Diaconescu cu ai săi progresişti huliţi de opoziţie; a venit Boc cu o treime de guvern; săptămâna viitoare vine şi Crin să facă ordine între liberali

 Au mai venit şi Udrea, Ialomiţeanu, Igaş, Flutur, Botiş, Curteanu, Blaga etc. Unii dintre ei de câte 2 ori. Dacă tragem linie democrat-liberalii au fost cei mai prezenţi în judeţ.








 De la liberali au mai venit Norica Nicolai şi Teodor Meleşcanu. Păcat că şi-au ales un moment atât de prost, încât s-au suprapus cu vizita miniştrilor PD-L.
 Trebuie să recunosc că nu am participat la gathering-ul UNPR şi nu ştiu dacă în afară de Diaconescu a mai venit cineva. Oricum şi în cazul progresiştilor prost moment şi-au ales. Mă refer la oră şi zi.

Chiar dacă Dănuţ a lipsit la alegerile judeţene ale PC, locul său a fost ţinut de Maria Grapini, care a jucat o horă pe Fuego.





 De la roşii au mai venit Dragnea, care a anunţat candidatura lui Radu la şefia CJ şi Dan Sova senator PSD.









Pot să spun că o înţeleg pe Tina. M-am săturat şi eu de vizite oficiale în fiecare săptămână. Mai luaţi o pauză oameni buni, lăsaţi-ne şi pe noi să petrecem un weekend acasă. Mulţumim. ^.^

Niciun comentariu: