duminică, 5 decembrie 2010

După 3 ani

Nu ştiu la alţii cum e, dar eu am avut ghinionul să prind 3 ani în care, atât de crăciun, (24 dec) cât şi de revelion (31 dec) am muncit. Anul acesta, pentur prima dată o să am şi eu 4 zile libere, inclusiv 24 şi 31. Nu pot decât să spun că mă bucur, pentur că, hai să fim serioşi, nu se uită nimeni în ziua de Crăciun sau de Revelion la un jurnal în direct al TV Bistriţa sau mai ştiu eu ce televiziune locală.



Îmi aduc aminte, când eram la AS TV, în 2008, cum umblam în data de 24 decembrie, la 9 dimineaţa cu camera pe stradă să fac ştiri. Era un frig de crăpau pietrele şi nu era nimeni pe stradă. Am avut noroc cu purtătorul de cuvânt de la poliţie, pe vremea aceea Raluca, de la care am scos 2 ştiri, cu patrule de sărbători şi artificii. La ora 14:30 am plecat acasă însă, deoarece am făcut jurnal scurt în ziua aceea.

Anul trecut, la Realitatea, am lucrat program normal şi în 24 şi în 31. Am dat live-uri de la 7 dimineaţa în data de 25, la fel şi în 26. Parcă nici nu am simţit că au fost sărbători. Doar în 31 ce ne-am simţit un pic bine, la un coleg acasă.



Anul acesta vreau să merg la colindat şi de revelion să uit de tot ce înseamnă accidente, înzăpeziri şi alte ştiri "senzaţionale".

Niciun comentariu: