duminică, 7 noiembrie 2010

Poate vă interesează

Pentru că e duminică şi am ceva timp liber vreau să vă arăt cu ce îmi ocup eu timpul când am acces la internet. În primul rând o să vă arăt câteva canale de pe youtube, pe care le urmăresc cu regularitate. Primul e nenea ăsta.



Îl cheamă Ray William Johnson, e din New York şi de 3 ori pe săptămână pune câte un clipuleţ în care comentează câte trei filmuleţe. E amuzant şi mă relaxează. Alt canal pe carel urmăresc este Shaytards . Nu pot să pun un clip aici, pentru că nu afişează codul de embed. E un fel de jurnal video zilnic, al unei familii din SUA, cu 4 copii. E deja de aproape 2 ani jurnalul. Şi tocmai prin faptul că sunt amuzanţi, au ajuns foarte cunoscuţi.

Nu în ultimul rând mai este şi Kassem G. E un tip din California, care, printre altele, face tot felul de interviuri pe stradă, despre diverse subiecte. Evident amuzante.



Tot pentru filmuleţe este şi mindcrap , iar când termin cu ele intru şi pe 2leep un site cu enorm de multe galerii foto din cele mai diverse, ciudate, amuzante domenii posibile. Enjoy.

Niciun comentariu: