duminică, 21 noiembrie 2010

Pe unde am mai fost

De obicei filmările în weekend sunt mereu deprimante. Nu am chef să merg, prefer să dorm. Cu toate aceste mai sunt şi excepţii. 2 dintre ele le-am întâlnit ieri.

În primul rând este vorba despre Extreme Cascaders Show, pus în scenă la poligonul de lângă lac. O trupă de cascadori din Polonia, Ungaria şi România s-au dat cu maşinuţele prin flăcări şi alte şmecherii.



Ce vedeţi în videoclipul de mai sus nu e filmat la Bistriţa, dar cascadoriile au fost aceleaşi. Băieţii au fost de treaba deşi a fost cam greu să ne înţelegem :)

Un alt eveniment care mi-a făcut weekend-ul frumos, deşi eram la muncă, a fost Bistriţa Folk. Mai exact a IX-a ediţie a festivalului. Multă muzică de suflet, mulţi muzicieni talentaţi. Filmările o să le pun abia mâine, când o să le am în format electronic. Tot mâine o să descriu mai pe larg ce şi cum a fost acolo.

Niciun comentariu: