miercuri, 3 noiembrie 2010

Întâlnire în semi-secret

Preşedintele FSI Spiru Haret, Gheorghe Istvoranu şi preşedintele executiv, Marius Nistor s-au întâlnit în această după-masă la Primăria Bistriţa, cu mai mulţi profesori din judeţ. Întâlnirea a avut loc în spatele uşilor închise şi i-a adunat la un loc şi pe Doina Pană, director adjunct la Colegiul Tehnic Infoel şi vicepreşedinte PSD B-N, dar şi pe Ionel Tompa, profesor de istorie la CNAM şi preşedinte de onoare al PC Bistriţa.

Nimeni nu a făcut un secret din întâlnire când i-am întrebat, atâta doar că nu au anunţat presa. Conform declaraţiilor prin telefon, ale lui Istvoranu, la mine în jurnal, s-au discutat probleme curente şi planuri de acţiune. Când am întrebat mai concret despre ce acţiuni este vorba, am primit un răspuns evaziv.

Am văzut pe bistrita24, cum scrie Cristiana că se înfiinţează o filială Spiru Haret în judeţ şi Doina Pană va fi pusă preşedinte. Fals, filiala există deja şi are un preşedinte, pe Maria Vântu.

Am mai auzit însă un zvon, cum că se pune la cale mărirea numărului de membrii, care se învârte în jurul cifrei 100, la nivel judeţean. Prin ce mijloace, rămâne de de văzut. Mai multe despre acest subiect, mâine seara, în jurnalul de la ora 18, la TV Bistriţa.

Niciun comentariu: