marți, 5 octombrie 2010

Nu pot să înţeleg

 Nu pot să înţeleg gândirea limitată a unora. Oricât m-aş chinui nu pot să găsesc nici măcar o explicaţie pe jumătate de măsea, la felul în care înţeleg unii oameni din politică să se comporte cu unii reprezentanţii ai presei. E firesc ca atunci când faci vreo boacănă să te ascunzi după secretară, purtător de cuvânt sau şedinţele din teritoriu. Este însă nefiresc ca atunci când apare un eveniment mai mult sau mai puţin pozitiv, (situaţie relativă), gen Daniel Suciu a fost ales vicepreşedinte TSD, să refuzi un interviu, pentru simpla idee că, odată, cândva, cineva, care nici nu mai lucrează la instituţia de presă în cauză te-a supărat cu ceva. Poate iniţial am crezut treaba asta, dar acum parcă mi se pare totuşi prea de tot, ca nişte oameni pe care eu îi consider ca fiind cu o gândire limpede, calculată, (mai ales pentru că sunt politicieni) să nu poată vedea dincolo de aparenţe şi să nu poată trece peste o supărare, având în vedere că în politică se fac cele mai mari compromisuri.



Poate mă înşel, poate nu este aşa, oricum m-au dezamăgit 3 oameni de la care nu mă aşteptam la aşa ceva.

Un comentariu:

Andrei palatkas spunea...

Citez: " ca nişte oameni pe care eu îi consider ca fiind cu o gândire limpede, calculată, (mai ales pentru că sunt politicieni)" Seriously??? Tu chiar te miri?