sâmbătă, 25 septembrie 2010

Să vorbim de interese

În urmă cu câteva zile vorbeam cu o colegă de la noul meu loc de muncă despre oameni şi interese. Şi îi spuneam că dacă o să găsească, pe parcursul întregii vieţi, o persoană, maxim două (în afară de părinţi) care o vor ajuta necondiţionat, se poate considera fericită.
Astăzi, mă gândeam că tocmai eu m-am găsit să dau sfaturi. Eu care, de obicei, sunt ultimul care observă că cineva profită de pe urma mea. Şi chiar dacă îmi dau seama, de multe ori, când cineva îmi cere ajutorul nu sunt genul care să refuze. Am şi eu limitele mele, bineînţeles, dar de multe ori în relaţiile cu cei din jur, încerc să pun binele lor pe primul loc. Dacă toţi ar face aşa....
E sâmbătă şi iar mă apucă visatul. Până una alta vă las cu DJ Kitty. Have fun!


Vezi mai multe din Animale pe

Niciun comentariu: