miercuri, 25 august 2010

Unele clarificări

Mă încearcă un amalgam de sentimente de două zile încoace. Cu toate că mă aşteptam la diversele reacţii ale colegilor de branşă, dar şi ale telespectatorilor, nu mă pot abţine să nu reacţionez emoţional şi verbal. Mă aşteptat să scrie online-urile, să pună Cristiana pe blogul ei, să sune telefoanele, să mă oprească lumea pe stradă.
Ceea ce nu mă aşteptam şi m-a mirat este tenta care s-a dat la tot ceea ce s-a întâmplat. M-a surprins faptul să văd că articolele şi ştirea care a intrat la Direct TV, erau făcute în aşa fel încât să pară că e nenorocirea cât casa la noi în ogradă. Că de fapt noi încercăm să ascundem faptul că ne-am închis, că falimentăm, că "suntem în picaj". Singurii care au scris faptele aşa cum sunt, au fost cei de la City News. Restul au încercat să le nunaţeze într-o anumită direcţie. Asta denotă faptul că unii sau alţii s-ar bucura să fie întradevăr aşa cum au scris.

Ce pot să spun? Suntem importanţi şi am marcat locul pe unde am trecut, aşa cum munca la Realitatea TV ne-am marcat pe noi toţi, că altfel nu s-ar obosi nimeni să scrie, să arate la tv sau să povestească că nu mai avem emisie (chiar dacă e temporar).

Încă un lucru care ma uimit zilele acestea, a fost faptul că munca la Realitatea TV i-a marcat pe unii mai mult ca pe alţii. Şi aici mă refer la Cristiana Sabău, cu care nu am avut de împărţit nimic, până astăzi, când s-a apucat să scrie unele minciuni la adresa mea, pe blogul ei. Mă simt dator să le clarific.
            1. În viaţa mea nu m-am milogit pentru nimic, nici măcar pentru postul de reporter la Realitatea TV. Din câte îmi amintesc tu m-ai sunat să vin, nu a fost invers. Nu m-am milogit nici în vara lui 2009 când mi s-a dat dreptul de live. Nu m-am milogit nici la finele lui 2009 când mi s-a permis să prezint jurnalul. Nu m-am milogit nici la începutul lui 2010 când am început să fac dezbaterile (atât cât am putut mai bine, având în vedere că muncesc pentru 3). Şi cu siguranţă nu m-am milogit, când Saviana m-a propus pentru funcţia de producător executiv. Sursele tale, care îţi spun că mă milogesc să merg la Bucureşti se înşeală. Mai dă două telefoane şi poate o afli adevărul.
            2. Viaţa mea şi alegerile pe care le fac, fie că sunt legate de Realitatea TV sau orice/oricine altcineva nu te privesc şi te-aş ruga să nu le comentezi pe blogul tău. Eu te-am respectat şi nu m-am apucat să-ţi toc viaţa mărunt la mine pe blog.
            3. Nu crezi că a trecut destul timp? Câtă ranchiună mai poţi să porţi în tine?

E foarte uşor să loveşti un om când este jos, mai greu este însă să-l înţelegi şi să-l ajuţi.

2 comentarii:

tina tucui spunea...

Deci suntem doi până acum care am ieşit să îi combatem minciunile. Poate aşa înţelege lumea cine e de fapt "marea" jurnalistă. Nu m-aş mira să te "ameninţe" şi pe tine că are acel mail care să dovedească că ea spune adevărul, dar "din respect" pt te miri cine nu îl va face public. Asta e tactica ei diversionistă. Oricum, viaţa merge înainte şi fără astfel de oameni. Iar de luni, vom împărţi din nou acelaşi palier, sper pentru o cât mai lungă perioadă de timp!

Vlad Ciocan spunea...

Aşa să fie. :*