luni, 17 mai 2010

Un sfert de secol

Conform calendarului, mâine, pe la ora 6:30 o să împlinesc un sfert de secol. E mult, e puţin? Nu ştiu nici eu. Peste vreo lună se împlinesc şi 2 ani de când am absolvit facultatea. Tot peste aproape o lună se împlinec 2 ani de când profesez jurnalismul.

Dacă ar fi să fac o introspecţie şi să văd ce am realizat în ultimii 6 ani, primul lucru care-mi vine în minte, şi cred că cel mai important, este că am ajuns să lucrez în domeniul pe care l-am studiat. Nu ştiu alţii cum sunt, dar după ce am văzut avocaţi lucrând ca vânzători în magazine alimentare sau dentişti la magazine de închiriat casete video, eu unul sunt mulţumit că am ajuns să fac ceea ce îmi place.

Îmi aduc aminte şi acum de primul stand-up, când îmi tremura microfonul în mână; primele conferinţe de presă când stăteam după să caut pe net cine a vorbit pe acolo, că nu cunoşteam pe nimeni; primele vox-uri luate, pentru care mi-au trebuit 2 ore, că îmi era ruşine să întreb oamenii; primul jurnal prezentat la as-tv, chiar înregistrat cum era, simţeam că mă lasă picioarele; primul live la Realitatea, când tremuran din toate încheieturile; primul live pe Bucureşti, când a venit Geoană să audă clopotele la Biserica Evanghelică şi eu am stat 2 ore să-mi caut cămaşa potrivită pentru live; şi să nu uităm de primul jurnal prezentat în direct când nu mai puteam respira de emoţii.

Nu în ultimul rând îmi aduc aminte de mai recentul moment când am semnat contractul de producător executiv, aici la Realitatea, şi mama, mai că nu plângea de fericită ce era pentru mine. Deşi acum poate nu însemnă multe, poate va însemna cândva.

Dacă mă uit în spate poate nu am făcut aşa puţin în anii ce-au trecut. Cert este că cel mai mult au contat oamenii pe lângă care am trecut în toţi aceşti ani.

2 comentarii:

Anda spunea...

La multi ani! :)

Anca spunea...

La multi ani!