luni, 10 mai 2010

Sunt unul dintre acei oameni...

Sunt unul dintre acei oameni care nu au nimic deosebit. Nu sunt bun la baschet, fotbal sau tenis. Nu am excelat la nici o materie în şcoală. Nu am fost şmecher în cartier. Nu sunt o frumusete rară şi nici un gigolo profesionist. Nu am bani sau pile. Taticul nu conduce un Mercedes şi nu mi-a cumpărat apartament cât am fost în facultate. Mama nu se îmbracă din mall şi nici nu merge la coafor săptămânal. Nu am permisul de conducere, dar oricum nu aş avea ce conduce. Nu am fost în vacanţă în Spania, Grecia sau Egipt. Nu am fost la mare, munte sau la Cluj.

Lumea îmi zice că sunt tânăr şi am toată viaţa înainte. Dar pe măsură ce trec zilele, lunile şi apoi anii, încep să mă îndepărtez tot mai tare de visele mele. Aş vrea să ajung o dată măcar, în China sau Japonia. Aş vrea să am o maşină doar a mea, un Logan sau ce o fi. Aş vrea să mă mut în chirie. Aş vrea să pot să îmi cumpăr haine noi o dată pe anotimp. Aş vrea să am bani de ţigări şi cafea în fiecare zi.

Pe măsură ce mă îngrop tot mai adânc în sclavia câştigării existenţei zilei de mâine, nu mai am timp să visez. Ca să nu mai vorbim de atins vise. Visele cred că nu au fost făcute pentru mine. Mă demoralizează atunci când mă trezesc din visele mele cu ochii deschişi pe la conferinţele de presă. (Da se mai întâmplă. E vreo problemă? )

Nu aş vrea să ajung unul dintre acei oameni care nu va apuca să vadă o ţară străină; unul dintre acei oameni care nu va reuşi să plătească ratele la apartament, nici la pensie; unul dintre acei oameni amari, care urlă la copiii care se joacă în faţa blocului sau unul dintrei acei oameni care critică şi distrug totul în jurul lor din frustrarea unei vieţi ratate.

Sunt unul dintre acei oameni pe care gândul zilei de mâine îl sperie...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca aproape toti tinerii din ziua de azi au aceleasi temeri ca si tine.Printre ei, din pacate, ma aflu si eu.

catalinarlc spunea...

apropo de ceea ce spui eu am auzit o chestie faina;nu stiu cine a spus-o..poate o fi fost vreo replica siropoasa din vreun film, dar mie mi-a placut:

cica ...ca sa rasbesti prin viata, nu trebuie neaparta sa treci de furtuna, ci sa inveti sa dansezi prin ploaie..
deci KEEP ON DANCING!!! pana la urma indrrazneala iti va fi rasplatita!