sâmbătă, 8 mai 2010

.....aflu că de fapt a fost sfârşitul lumii !!!

Astazi o sa va povestesc despre cum furtuna de 15 minute de ieri după-masă a fost transformată într-o tragedie de către mâinile unor jurnalişti iscusiţi ai Bistriţei. Nu o să le dau nume, că nu vreau să stârnesc războaie gen POST CONTROL, dar îi ştie toată lumea. Sunt cei care mereu se laudă cu câţi ani de vechime au în presă; sunt cei îi critică pe alţii că fac ştiri după comunicate, dar atunci când scriu despre inundaţii şi stâlpi de telefon căzuţi o fac fără să se deranjeze să sune mai mult decât purtătorul de cuvânt al ISU care este în concediu; sunt cei atât de pricepuţi în ale jurnalismului că nu mai au nevoie să fie acolo, pentru a şti mai bine decât toată lumea ce se întâmplă de fapt.


Poate vă întrebaţi la ce mă refer? Mă refer la faptul că o ploaie mai puternică şi 3 curţi cu belţi, au fost transformate de jurnaliştii şmecheri în "inundaţii gen Târlişua" şi "zeci de hectare de teren agricol afectate". Se ştiu ei cine sunt, ăia care mereu arată cu degetul pe alţii când fac vreo greşeală.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu unul m-am săturat să mă sune colegii de la Bucureşti, să mă întrebe noi de ce nu ştim, pentur că au citit pe vreo agenţie de presă sau pe un cotidian local, articole fără poze, nedocumentate şi exagerate, întocmai ca sondajele tip exit-poll.

Spre dezamăgirea mea, observ că spre asta tinde presa mai nou: ineditul cu orice preţ.

Un comentariu:

Andrei P spunea...

La mai multe Vlade